Страницы

понедельник, 25 января 2016 г.

Новорічне свято


19 грудня  2016 року в  Карлівській школі біля яскраво вбраної  ялинки зібрались учні, батьки, вчителі, щоб напередодні Нового року поділитись радістю, гарним настроєм, найщирішими привітаннями. Святкова програма цього року була особливою, насиченою  новими й цікавими конкурсами, участь у яких охоче брали не лише школярі, а й батьки. Справжньою казкою розпочалось свято, створивши дивовижну атмосферу чарівності, яку доповнювали пісні, виступи дитячих колективів та  солодкі подарунки. Цей день надовго залишить приємні спогади, наповнюючи серця добром та вірою у здійснення найзаповітнішої мрії.






пятница, 15 января 2016 г.

Засідання педагогічної ради

15 січня  2016 року в Крупській ЗШ відбулось засідання педагогічної ради  на тему: «Педагогічна майстерність вчителя як один із головних чинників формування успішної особистості в умовах сьогодення».
Під час теоретичної частини засідання до уваги вчителів було представлено  аналітичний звіт курсової перепідготовки педагогічного колективу (Полякова І.О., ЗДНВР),  ознайомлено з питанням стану охорони праці в школі (Істоміна І.В., директор школи) та висвітлено основні  шляхи реалізації Концепції національно-патріотичного виховання учнів (Лелека Н.М., ЗДВР).  
Метою практичної частини, яка проходила під назвою «Крок до майстерності», було стимулювати бажання кожного педагога підвищувати свій професійний рівень.
Створити і підкріпити імідж успішного спеціаліста, активізувати творчий потенціал, аналізувати свій професійний досвід - такі завдання вирішували вчителі  під час виконання різноманітних вправ.  Важливо те, що обговорюючи будь-яке питання, враховувалась думка кожного. Обговорення деяких педагогічних ситуацій, часом переходило в дискусію, під час якої проявлялась індивідуальність, позиція вчителя і, безперечно, народжувалась істина.
Атмосфера позитивного спілкування та взаємодії, творчості та цікавих ідей  справдила всі очікування присутніх. Така форма проведення засідання педагогічної ради, сприяла не лише підвищенню професійного рівня вчителів, а й самовдосконаленню та самопізнанню.